Další fáze sběru dat je přímo pod našima nohama

"Chcete pochopit své zákazníky, zapojit veřejnost a zlepšit efektivitu provozu? Scanalytics nabízí svůj pilotní program jako nástroj, který vám pomůže začít. Jednoduše položte rohože na podlahu a začněte sledovat provoz nohou v klíčových oblastech vašeho prostoru. Vyzkoušejte si platformu SoleSensor před spuštěním vaší značky a zajistěte si lepší výsledky vaší strategie. Náš jednoduchý pilotní program je nejjednodušším způsobem, jak nechat inovace projít vašimi dveřmi.“ toto nabízí firma Scanalytics Inc.
 
Online kliknutí dávají maloobchodníkům cenný pohled na chování spotřebitelů, ale co se mohou naučit ze stop? Scanalytics nabízí podnikům snímače podlahy, které sledují pohyby lidí.
 
Senzory mohou být také použity v kancelářských budovách ke snížení nákladů za energii a v pečovatelských domech, aby se ihned zjistilo, když někdo upadne. Většinu zákazníků společnosti Scanalytics, ale tvoří obchodníci, aby lépe porozuměly spotřebitelským zvyklostem a dohonily obrovský tlak online porodeje.

"Fyzické obchody jsou v nevýhodě, protože nemají přehled o tom, kam se uživatelé vracejí, co dělají, která místa nejsou navštěvována," řekl Brian Sathianathan, spoluzakladatel společnosti Iterate.ai, malé společnosti založené v Denveru, která pomáhá firmám najít a testovat nové technologie pro podporu prodeje.

V posledních letech je pro obchody mnohem snadnější sledovat své zákazníky. Například přes Wi-Fi - podniky mohou sledovat lidi, když se připojují k internetu obchodu. Nevýhodou je, že ne každý se přihlásí, takže velikost vzorku je menší. Dalším faktorem je to, že není možné zjistit, jak je sledovaný vzdálen od výrobku.

Výrobce parfémů Jo Malone používa laserové a pohybové senzory díky nimž zjišťuje, kdy je výrobek zvednut z poličky, ale není zakoupen, a vytváří tak doporučení pro podobné položky na interaktivní obrazovce. Firmy jako Vendlytics (Toronto) a Prism (San Francisko) používají umělou inteligenci s videokamerami k analýze pohybů těla zákazníků. To umožňuje obchodům poskytovat zákazníkům kupóny na míru v reálném čase, uvedl Jon Nordmark, generální ředitel společnosti Iterate.ai.

Snímače podlahy však načtou jedinečné komprese nohou zákazníka a přenášejí celou jeho cestu na digitální displej. Vědí i jak dlouho trvá zakazníkovi, než vstoupí do obchodu. Na základě údajů shromážděných v průběhu času mohou snímače podlahy informovat prodejce o tom, kdy je nejvhodnější čas nabízet kupon nebo změnit nabídku dříve, než zákazník ztratí o obchod zájem.

 
Zdroj: www.popularmechanics.com, , www.scanalyticsinc.com
Fotografie: 
Vložila:B.Bieliková, červenec 2018
 

 

 

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
1
2
3
4
5
6
7
 
 
 
 
 
 
 
8
9
10
11
12
13
14
 
 
 
 
 
 
 
15
16
17
18
19
20
21
 
 
 
 
 
 
 
22
23
24
25
26
27
28
 
 
 
 
 
 
 
29
30
1
2
3
4
5